Siesta Key
Chloe deals with a huge blow from one of her best friends; although the group tries to stay neutral, Alex gets caught in the crossfire; Madisson and Juliette try to reclaim their territory.
Garrett is jealous of Alex and Kelsey; Kelsey wonders if she sees a future with Garrett; Chloe tries to face up to her behavior; Madison and Alex deal with being an adult.
Alex deals with the repercussions of his fling with Amanda and debates whether to tell Juliette; Madisson steps away from the battle for Alex and catches Brandon's eye; Kelsey and Garrett grow further apart.
The crew heads to Bimini for a few days of fun in the sun; drama quickly spreads when evidence of Alex and Kelsey's indiscretions surface; Juliette becomes overwhelmed with jealousy while Madisson and Brandon continue to get cozy.