Simply Giada
Jade's Favorites
Giada and her daughter Jade need a kid-friendly, portable lunch for a picnic under the Brooklyn Bridge, so Giada makes quinoa pancakes, green fried rice, crispy broccoli and cauliflower, and roasted banana and peanut butter cupcakes.
Giada De Laurentiis makes a romantic dinner of substantial dishes that are also light in fat and calories: bison bolognese, chicken milanese and simple braised mushrooms.