Siren's Kiss
Tenacious insurance fraud investigator Cha Woo-seok gets a tip on an insurance murder, but the caller dies; death seems to follow Han Seol-ah.
Woo-seok and detectives dig into Seol-ah's past to expose insurance murders, finding an odd pattern among her lovers; amid doubt, his tenacity grows.
Chair Kim offers conditional succession; Seol-ah gets entangled with Jun-beom, Woo-seok nears her and wine arrives in a dead man's name.
Hearing a recording of Seol-ah, Woo-seok feels pity and grows curious; the police arrest Seol-ah at the auction, and she resolves to end everything.
Woo-seok suggests posing as lovers and Seol-ah agrees; Jun-beom consigns a painting to her; tension grows and Woo-seok faces a shocking truth.
Seol-ah receives a threat and faces danger; saved by Woo-seok, the two trace links between Paek Jun-beom and Lee Su-ho as Woo-seok is pursued.