Six Schizophrenic Brothers
Part One: Perception
Don and Mimi Galvin's dream of raising a picture-perfect family in Colorado Springs is thwarted as their eldest son, Donald, begins to act strangely.
After one family member dies, 14-year-old Peter has a psychotic breakdown and a family secret forces Mary into an unthinkable situation.
Mimi dies, causing a rift in the family -- the next generation fears they'll develop schizophrenia. Scientists use the Galvins' DNA to find a cure.