Smartest Guy in the Room
How Not to Crack an Egg
Terry's battle of wits includes a mission to stack 100 lbs. on an egg without cracking, and an obstacle course for your memory.
Terry and Guy battle the elements in Randy's big word challenge; then they put their engineering skills in a bridge build-off.
The guys go head to head in a mastermind density challenge, and they have to build a self-propelling boat using simple materials.