Smoking Behind the Supermarket With You
Sasaki has a cigarette and nowhere to smoke it—until a pierced stranger calls out to him in the night.
Sasaki is an overworked salaryman drifting through the corporate grind, sustained by cigarettes and the cheerful service and smile of Yamada, the clerk at his favorite supermarket.
After a lousy day at work, Sasaki is invited by a young woman to have a smoke with her.
Between cigarettes, Tayama gives Sasaki a gift, and Sasaki decides to return the favor.
Between cigarettes, Sasaki learns to use a smartphone and gets to know Tayama better.