So You're Raising a Warrior
Ell, the strongest dragon in the Demon Realm, just wants to die and finally rest in peace. But since no one can kill him, he decides to raise someone who can! He starts raising the magician Lafi’s son, Dino, and begins his hardest quest yet: parenthood.