Sofia the First: Magical Friends
Welcome to the Charmswell School for Royal Magic! Spend time with Sofia and her Royal Friends, where she takes you on a sparkling tour of her brand-new royal school, where every castle shines with its own special kind of magic. Along the way, she'll introduce you to her old and new friends — Pepper, Clover, Layla, Zane, and Camila — each with amazing talents and magical gifts of their own. With Sofia as your guide, there's no better way to discover the magic of Charmswell!
Sofia and the Magical Castle Pets
Sofia and Pepper the Puppercorn welcome everyone to Charmswell and introduce the Castle Pets: a Unicorn, a Griffin, and Pepper.
Sofia shares some of the magic spells she's learned at Charmswell, with a little help from Clover.
Sofia introduces the magic loving Princess Camila, as they make a magical potion that creates a sparkling rainbow.