Southcliffe
The onset of trauma ravages Southcliffe; the families of the dead are each immersed in their own struggle to comprehend the fallout; each succumbs to their own private madness; grief isolates them from themselves, their loved ones and the community.
One year after the shootings, David receives an anonymous letter; its contents reawaken the possibility that Morton is still alive and will be returning to Southcliffe.