Southern Hospitality
Charleston, S.C., restauranteur Leva Bonaparte celebrates her birthday at her club, Republic, but fighting between her staff threatens to disrupt the party. Grace Lilly feels betrayed by former best friend Maddi for calling out her failures at work.
Leva brings Mikel back to Republic. Grace Lilly fires back at TJ for attacking her work ethic and judging her social media posts. Maddi makes Joe Bradley jealous by bringing her ex-boyfriend to a work event and Mikel risks losing his best friend.
When Grace Lily's birthday party takes a turn, Mikel questions if he can continue to work at Republic. Grace's enthusiasm gets her back into Leva's good graces, but Will's wild night rubs his co-workers the wrong way.