Space Dive
On 14 October 2012, Austrian daredevil Felix Baumgartner broke the sound barrier in a record jump from 128,100 feet (39,045 metres) above the Earth's surface, hitting speeds 833.9 miles an hour (Mach 1.24 ). Travelling to the edge of space with the aid of a stratospheric balloon, Felix's freefall saw him put his body through the most arduous and life-threatening conditions ever experienced in a freefall, before opening his parachute and landing safely back on the ground. Discover the story behind the headlines with this feature-length programme.