Space Patrol Luluco
After her hometown gets sucked into space, it’s up to Luluco and a bunch of weirdos to track it down.
I'm a Normal Middle School Student
Luluco aims to live a normal life in the abnormal town of Ogikubo, a space immigration zone where humans and aliens coexist, but her normal life comes crashing down with a bang one morning.
The newly formed team of Luluco and Nova head to school to look for Save the World, the alien circulating the Black Hole app.
A meteorite comes hurtling towards Ogikubo, and only the Space Patrol trio can prevent Armageddon.
Lalaco Godspeed, Luluco's mother and Space Pirate Captain, unveils her grand plan... and it involves Ogikubo!