Space Pirate Captain Harlock
The Jolly Roger That Flutters Through Space
In 2977 A.D., mankind has developed the technology to head into space. Captain Harlock, a renowned space pirate, is the only man who sees the impending crisis approaching Earth.
A Message From the Unknown
A transport ship unit is attacked by an unidentified flying object; they use a girl entrusted to Harlock, to lure him out.
Harlock wants to test Tadashi's skills; Harlock sends the crew to gather pieces of the wreckage from the attacked Mazone battleship.