Special Ops True
After leaving the SEALs in 2017, Ephraim Mattos joined the Free Burma Rangers risking his life to rescue civilians and document ISIS atrocities. He was shot rescuing a girl under sniper fire.
Members of SEAL Team Six go on a top secret mission to take out Osama bin Laden. Despite their helicopter crashing, the SEALs complete the mission and Osama bin Laden is dead.
Scott Mann, a retired Green Beret officer, receives the text that changes his life. His old friend Nezam, an Afghan commando, is being hunted. Scott embarks on a mission to save his friend.
The terror group ISIS forced women into sex slavery. Delta Force operator Jeff Tiegs brokers a tense deal with a ruthless ISIS gangster, ultimately freeing 250 Yazidi women.