Spellbound
Magic malaise
Lola and Amy are convinced that Cece is the Wise One, the most powerful witch in the world, and attempt to persuade her to begin her magical training. But Cece remains determined to solely focus on dance as she continues to strive for her spot at the school. When she's paired with a reluctant Benoit, she desperately casts a spell hoping to thin her competition, but things don't go as planned.
Cece gets acclimated to living at the school while juggling the Wizens demands for her new magical training. Cece and Simone bend the rules of a dance assignment with the hopes of bringing ballet to those who don’t have access to it. Ginger learns that she unknowingly helped Cece become an official Wizen. Afraid of Cece's mom's reaction, she decides to keep this a secret.