Spider-Man (Shorts)
Peter Parker is on a field trip to Oscorp when he accidentally gets bitten by a radioactive spider.
After suffering some side effects from his spider bite, Peter Parker decides to use the scientific method to figure out what is happening to him.
Peter Parker hypothesizes that his body is developing superpowers and begins testing them out.
Peter Parker predicts that his new abilities could bring him fame and fortune and begins to seek out a way to make a name for himself.
The new and improved Peter Parker makes his official debut by entering a wrestling competition.
When his quest for fame results in personal tragedy, Peter Parker learns that with great power, comes great responsibility.