Spider Riders
Never Give Up!
Hunter gets his first lesson in being a Spider Rider from Corona; Hunter insults Shadow, and it looks like their partnership may be over.
A new Spider Rider, Igneous, challenges Shadow and Hunter to a battle at the Arachna Coliseum.
Corona takes Hunter to the Hill of Champions. They meet Galena, a woman whose Spider Rider husband disappeared many years ago.