Spirit Fingers!
Song U Yeon (Park Ji Hu) is an awkward and seemingly utterly unremarkable high school student who lives a bland and boring existence. But when she receives a mysterious smartphone message inviting her to join an art club named Spirit Fingers, her life turns upside down. She accepts the offer, only to discover that the club’s members all have their own distinct colors – which are all linked intrinsically to their personalities. This puts her on a collision course with the seemingly brash and gregarious Red Finger (Cho Jun Young), as she begins to grow into her own new identity as Baby Blue Finger. Could U Yeon’s artistic journey lead her on the path to self-discovery – and maybe romance? This drama was based on the webtoon of the same name by Han Kyoung Chal.