Spouse on Strike
The domestic load falls entirely to Laura who caters, taxi’s and generally looks after the household and after 15 years she’s had enough.
34 year old David is an incredibly hardworking and patient father who would do anything for his two daughters and his husband Luke.
Whilst Michael cooks, he is adamant he does his fair share, but his cleanliness standards don’t match up to his wife's high requirements.