Spring Fever
Your Uncle Is... That Guy?
Yoon Bom sparks curiosity as a teacher from Seoul, but the arrival of Sun Jae-gyu, the town's most notorious figure, shakes her quiet life.
Jae-gyu's actions feel oddly familiar to Bom. When Se-jin vanishes, she and Jae-gyu rush to Seoul, which trigger's Bom's memory.
Bom glimpses an unexpected side of Jae-gyu and starts to think he might not be so bad after all. Then a shocking rumor begins spreading through town: Jae-gyu isn't Han-gyul's uncle, he's his dad! The news keeps weighing on her.
Bom freezes when Jae-gyu learns her secrets and shuts him out. He tries his ultimate move to win her back. Can it thaw her heart?
Sports day excites Shinsu High, but the White Team struggles without Jae-gyu. Bom's words stir his restless heart from the sidelines.
Bom admits her feelings but vows never to date a parent. Jae-gyu promises to wait, yet their jealousy for each other only grows.