Star-Myu
Ayanagi Academy: home of musical dreams and insane competition. New student Yuta Hoshitani dreams of being in show business, but to get there he’ll have to gain acceptance from the Kao Council, Ayanagi Academy’s five highest ranking students.
Yuta Hoshitani, a first year at Ayanagi Academy, finds out about auditions for the musical department and applies with his new friend, Nayuki.