Star Trek: Strange New Worlds
Strange New Worlds
When one of Pike’s officers goes missing, Pike has to come out of self-imposed exile.
The U.S.S. Enterprise encounters a contagion that ravages the ship. One by one, the entire crew is incapacitated except for Number One.
While on a routine supply mission to a colony planet, the U.S.S. Enterprise comes under an attack from an unknown malevolent force.
A personal visit causes a comedy of errors during Spock & Pike's crucial negotiations with an unusual alien species.
A threat to an idyllic planet reunites Captain Pike with the lost love of his life.