Star Wars Vintage: Droids
The White Witch
After being jettisoned and abandoned on the corrosive salt flats of planet Ingo by a nefarious former owner, R2-D2 and C-3PO are rescued by new masters -- good-natured speeder racers Jord Dusat and Thall Joben.
After arriving at the mining colonies on planet Tyne's Horky, R2-D2 and C-3PO search for a new master; they put themselves up for auction and are purchased, along with another strange android, by a young miner named Jann Tosh.
Racing against time and pursued by both space pirate Kybo Ren and droid bounty hunter IG-88, ace pilot Jessica Meade transports Mon Julpa, Sollag Den, Jann Tosh, C-3PO and R2-D2 to planet Tammuz-an, so the prince can claim his throne.