Start Up
Dinner and Apps
Salare, a farm-to-table restaurant in Seattle; LawnGuru, an online lawn service and mobile app based in Ann Arbor, Mich.
Brewvana offers tours of microbreweries in Portland, Ore.; Brooklyn Outdoor, an outdoor advertising agency.
Everyday California, an ocean adventure and apparel company in La Jolla, Calif.; photographer Nikki Closser.