Sticker Shock
Camaro. Corvette. Keller?
Owners show off their muscle cars, including a dusty 1967 Camaro, a highly modified 1962 Corvette and a well-loved 1973 Dodge Charger; Randy Carlson inspects one of three remaining Keller Super Chiefs.
Appraiser Randy Carlson's encyclopedic knowledge of unusual cars is put to the test by a 1961 Ford; a 1937 Dodge is part of Bay Area history; Todd Wertman turns a 1965 Ford inside out during his investigation.
A 1966 Chevy Corvette receives an unexpected appraisal estimate; Randy unravels the mystery behind a 1970 VW Dune Buggy; inspired by the horror movie "Christine," a 1957 Plymouth undergoes an inspection.