Stingray
2065: Marineville: The world Aquanaut Security Patrol fights against the evil grotesque undersea warriors, in the quest for world peace.
Emergency Marineville
The worst catastrophe in Marineville history is avoided when Troy and Phones warn the battle station.
All's well that ends well in an episode which sees Troy dispersing laughing gas over Idotee, an evil sea creature who used a ghost ship to trap Commander Shore and Phones.
The Stingray crew is forced to cancel its vacation in order to investigate the Subterranean Sea, where explorations lead to a stunning discovery.
Phones and Lt. Fisher take up a challenge to become members of Admiral Denver's crew on an ancient sailing vessel; they soon encounter problems when a storm whips up and the admiral is knocked unconscious.