Storage Wars: New York
Beg, Borough, or Steal
The buyers travel to Brooklyn, where a battle erupts for some of New York's best rooms.
Lady Luck Comes to Harlem
A revitalized Harlem features famous brownstones, new money and a band of treasure seekers.
Borderlines are drawn as the New York bargain hunters attempt to make a killing in the Garden State.
The buyers look for bargains outside the city; a crafty move creates tension between two rivals.