Stranger Things
When a young boy vanishes, a small town uncovers a mystery involving secret experiments, terrifying supernatural forces and one strange little girl.
Chapter One: The Vanishing of Will Byers
On his way home, Will sees something terrifying; a sinister secret lurks in the depths of a nearby government lab.
Chapter Two: The Weirdo on Maple Street
Mike, Dustin and Lucas try to talk to the girl they saw in the woods; Hopper questions Joyce about a disturbing phone call.
Increasingly concerned, Nancy searches for Barb and tries to find out what Jonathan has been up to; Joyce thinks Will is trying to talk to her.
Refusing to accept that Will is dead, Joyce tries to connect with him; the boys decide to give Eleven a makeover; Jonathan and Nancy form an unexpected alliance.
Hopper gets into the lab; Jonathan and Nancy confront the force that took Will; the boys talk to Mr. Clarke about traveling to another dimension.
Jonathan frantically looks for Nancy in the darkness as Steve looks for her too; Joyce and Hopper learn the truth about the lab's experiments.