Strong Underdog
Jung Woo (Lee Dae Hwi), a bullied high school student, struggles daily to survive in a harsh social environment. When Jae Seong (Kim Do Yon) organizes a fighting tournament targeting the school's weakest students, Jung Woo is unexpectedly thrust into the spotlight. Meeting Min Ah (Chae Won Bin), a new transfer student, gives Jung Woo the motivation to stand up against Jae Seong's gang and fight back. Determined to challenge the school's biggest bully, Jung Woo trains hard and enters the tournament, hoping to prove his worth and protect other victimized students. As he battles through the competition, Jung Woo must discover if he has the strength and courage to ultimately defeat Jae Seong and change the school's toxic dynamics. "Strong Underdog" is a 2023 South Korean action, comedy, and drama directed by Ryu Gwang Hyeon.