Stuart Fails to Save the Universe
Spoiler: Gary Dies
After breaking a quantum-interference device, comic book store owner Stuart Bloom must save the universe from imminent destruction.
Spoiler: Zack's In This One
Stuart, Bert, Denise, and Barry Kripke find themselves in an idyllic, peaceful Earth... that happens to be controlled by a vicious AI.
Stuart questions what’s real after landing in a mental hospital. Kripke finds himself with a new love interest.
The gang arrives in a world that exists in perfect harmony. Bert finds true love and the machine is broken.