Suburgatory
Tessa and her father experience culture shock when they move out of New York and into a house in the suburbs.
The Barbeque
Surprised Tessa realizes she is attracted to her jock suburban neighbor; George feels pressured to throw the perfect barbecue.
When George is welcomed into the PTA, one mom (Ana Gasteyer) is threatened by his popularity; Tessa helps Malik revamp the school newspaper.
Tessa is thrilled to encounter some excitement when Sheila Shay's (Ana Gasteyer) doll collection is stolen; afraid of burglars, Dallas and Dalia stay with the Altmans.
Tessa's costume reminds the kids at school of a recently departed neighbor; George tries to convince Dallas that Halloween is fun; Dallas' husband returns from a business trip.
Tessa tries to motivate her fellow students to get involved with charity work; a large dental bill puts a strain on George and Noah's relationship.