Suits LA
A former federal prosecutor and his team of attorneys deal with high-stakes cases in Los Angeles.
Seven Days A Week And Twice On Sunday
Attorney Ted Black is about to merge with a firm run by his ex, but when it hits a snag, Ted must step into a role he holds in contempt.
Old Man Hanrahan
Ted needs Amanda's help with a new prosecutor in Lester's murder trial; Erica squares off against Rick to stop him from poaching a client.
Ted and Kevin deal with a bombshell about Lester's motive for killing his producing partner; Erica and Leah try to fulfill a request.
Ted and Erica take on Samantha to save Lester's movie; in the past, the danger of going against a mob boss sends Ted to an old friend.
Ted and Amanda try to thwart the prosecutor from having Lester's wife testify; Kevin, Rick and Erica discover a problem with Lester's story.
Erica and Kevin keep a secret from Ted that could hinder his murder trial; with the case slipping away, Ted turns to an unlikely source.