Sullivan Sails
Sullivan is a geography-loving child who dreams of travelling to wonderful places with his imaginary friend, the talking fox Benji, a former naval admiral.
Sloth
Benji and Sullivan travel to the rainforest to find a very rare butterfly, but it's nowhere to be seen; when they encounter a sloth, they discover that with a little patience, things will come to you.
Volcano
Benji and Sullivan anchor off the Galapagos Islands only to discover they've actually set foot on an active volcano.
When Benji and Sullivan sail to The Great Barrier Reef, Benji goes in search of hidden treasure in an old shipwreck; Sullivan finds some real treasure in the coral reef below.
A rainy day can't keep adventure away; stuck at home, Sullivan and Benji explore the world of the back garden and its tiny inhabitants.
When Benji and Sullivan take to a misty loch, Benji thinks he's got an infamous mythical monster in his sights, only some things aren't quite what they seem.