Summer House: Martha's Vineyard
Since the 1800s, Martha's Vineyard and Oak Bluffs have become summertime sanctuaries for Black families. "Summer House: Martha's Vineyard" follows a group of friends as they vacation in the historical Oak Bluffs area.
Not Your Mama's Vineyard
Newlyweds Jasmine and Silas head to Martha's vineyard for a much-needed vacation with friends, but things get hairy when an uninvited guest arrives. Silas' suppressed feelings about Jordan rise and causes a shakeup for the entire house.
Guess Who's Coming To The Vineyard
As the housemates begin to enjoy their Vineyard vacation, two newbies arrive. Amir starts making moves on Jordan. Bria and Mariah argue over a laundry mishap. A surprise left for Nick causes a night of tension.
Tensions in the house continue to escalate as the newest housemate threatens the peace. Jasmine's relationships with both best friend Mariah and husband Silas are tested. Shanice is ready and looking for action. Nick has a secret he's finally ready to confess.
The feud between Bria and Silas heats up as the group grows tired of the drama. Alex sparks a flame with a housemate. Summer hosts a spicy Jamaica-themed night. Jordan celebrates one year of celibacy.