Superstar
Rare footage and intimate details provide a deeper look at the mavericks who shaped American culture; featuring interviews with friends and family who reveal the meteoric highs and the devastating costs of fame.
Whitney Houston
Never-before-seen private video showcases Whitney Houston -- a Black woman who broke barriers to become a modern pop icon -- in a new light.
Kobe Bryant
The evolution of Kobe Bryant, including his triumphs and indiscretions, complications in his personal life, and his tragic death.
Profiling legendary comic Richard Pryor, whose groundbreaking work influenced millions.
The life and career of legendary pop star George Michael; how he reinvented himself from a teenage heartthrob to a global superstar; featuring interviews with Sam Smith, Paula Abdul and others who worked with Michael and were influenced by his music.
Profiling iconic actor Patrick Swayze and his rise to fame; featuring interviews with co-stars Demi Moore, Tony Goldwyn, Liam Neeson, Lea Thompson and C. Thomas Howell, as well as family friends Debbie Allen and Jaclyn Smith.