Tagusari Bros.
Years after learning their parents' killer escaped justice on a legal technicality, Makoto and Minoru are now police officers confronting a perplexing new homicide that echoes their past.
The brothers find their parents' suspected killer comatose in a hospital; as they investigate an arson-murder case, Minoru uncovers key evidence.
Makoto and Minoru find a key and a cryptic note among Tsuda's belongings; the hunt for a fugitive takes a grim and unexpected turn.
A hidden handgun leaves Makoto and Minoru facing difficult questions, and a bizarre confession leads police into an increasingly baffling investigation.
The handgun leads Makoto and Minoru to their father's factory, and a possible link to the yakuza; a car accident reveals foul play.