Teachers
What do twentysomething teachers really get up to when there’s no school desk to hide behind?
Simon moves into Kurt and Brian's untidy bachelor pad and, to his amazement, they are even lazier than he is.
Simon gives Cheryl advice on her love life while also worrying about his own: he's in a sexual slump and is intimidated by Maggie's experience.