Teacup
Trapped on a farm in rural Georgia, a group of neighbors must put aside their differences and unite in the face of a mysterious and deadly threat.
The animals start acting strangely on the Chenoweths' isolated farm; Maggie avoids her husband James when their son goes missing; the family, including Grandma Ellen and Maggie's daughter Meryl, are joined by neighbors as they search for the boy.
With no mobile phone service and the power out, the Chenoweths and their neighbours desperately seek help; Maggie realises something very strange is going on with Arlo.
After learning a devastating secret about his wife, Ruben joins James to seek help at the Navarro farm; Arlo reveals the terrifying reality of their situation and leads Meryl and Nicholas into the woods.
James and Ruben are held captive at the Navarro farm; on their way back from the woods, Arlo, Meryl and Nicholas encounter McNab, a mysterious man who claims to help, but whose true intentions remain unclear.
Travis, holding James hostage, recounts how he was shot and took refuge in the Navarros' basement; James realizes the imminent danger to his family.
James, Ruben and the kids bring a wounded McNab back to the Chenoweths'; James has a chilling realization about his mother and her recent actions.