Tear Along The Dotted Line
Zero recalls when he was briefly the teacher's pet; while on the way to pick up Secco, Zero has trouble changing a flat tire.
Zero describes his nightmarish experience tutoring kids; while waiting for Secco, Zero tells Sarah why he's so obsessed with being punctual.
While on the train to Biella, Zero recollects what it was like struggling to look for work and explains his apartment's various domains.
Admitting he's bad at giving emotional support, Zero remembers consoling Alice after a breakup; an encounter with a former student rattles Zero.
In Biella, Zero struggles with how to grieve as Sarah blasts him for making it about him; later, he learns of a shocking secret that sends him reeling.