Teen Mom: The Next Chapter
Wishful Thinking
Amber and others start a group chat; Briana wins the lawsuit against a former cast member.
Cheyenne supports Cory as his newborn daughter Maya is born with a heart condition. Amber is officially done with her probation.
Catelynn invites all the moms to go on a glamping trip in Florida to celebrate Amber's birthday.