Ten Days in the Valley
Jane Sadler is the overworked producer of a controversial show about law enforcement. Already spread thin between work and a separation from her husband, she's dealt a brutal blow when her young daughter goes missing in the middle of the night. The line between her personal life and the show blurs more than she ever thought possible as she wades through the devastating mystery of her daughter's disappearance. She discovers that everyone seems to have a secret, and there is no longer anyone she can truly trust.
Jane continues to hunt for her missing daughter, which leads her to a drug dealer’s party and a night of terror. Meanwhile, people close to Jane reveal they may be embroiled in the nightmare.