Tengoku Daimakyo
Two Confessions
Maru and Kiruko nap at an odd inn and wake up to something monstrous; an unexpected message arrives.
Robin, Haruki and Kiriko lived in an orphanage five years ago in Asakusa; Haruki faces a devastating situation when something terrifying disrupts an event.
Tokio makes a realization after seeing odd-looking babies; Maru and Kiruko are attacked; Kiruko must come up with a strategy.
Maru and Kiruko discover a neighborhood filled with tents after returning to Tokyo; while gathering information, Kiruko hears a scary rumor; Tarao's condition worsens; Dr. Sawatari makes a shocking discovery.
Maru and Kiruko search for the Immortal Order and meet Totori on the way; while looking for water, they come across a badly injured man; someone unexpected appears before Tokio.