Texas Metal
Low Down and Dually
Bill and the guys customize a new 2017 Ford F350, lowering it with their handmade air ride and adding a one-of-a-kind gooseneck hitch; the owner of a 2014 Porsche 911 wants her sports car to sound as good as it looks.
I Can't Drive This '55
A purple '55 Chevy truck that was remodeled in the 1990s is in need of a modern update; Ekstensive creates a timeless and classy truck with a modified hood and scoop, a handmade interior and new wood bed.
The old shell of a 1966 Chevrolet C-10 is combined with the best of a '60s Impala in a ground-up build with a completely hand-built chassis, body mods, 6.2L engine and a hydraulic bed.
When a local restaurant owner asks Bill to customize the '61 Cadillac he purchased at auction, the crew provides a fully customized interior, suspension, wheels and tires.
The owners of a run-down '63 Grumman bread truck want it transformed into the ultimate t-shirt vending machine; Bill and the crew drop the giant truck to the floor with custom body modifications and a bar-themed interior.
Slim Thug wants a rusty '59 Cadillac brought up to the dress code of the rest of his car collection.