The Addams Family
You rang? They're creepy and they're kooky, mysterious and spooky! America's first family of ghastly giddiness are here in all of their ghoulish glory in the original TV series based on the delightfully demented imagination of Charles Addams.
Election fever grips the Addams household, as Gomez (John Astin) supports the council candidate whose campaign promise is to drain the town's disgusting bogs. Morticia (Carolyn Jones), who likes "the lovely bogs," labels the candidate an extremist.