The American West
America Divided
In order to ensure the survival of his family, Jesse James forms a gang; Custer seeks glory in the Indian Wars; Crazy Horse fights against the U.S.
Two Front War
Jesse James targets the railroads; Custer goes on a secret mission in Sioux Territory; Grant contends with the growing unrest in the South and West.
Allan Pinkerton is hired to bring Jesse James to justice. Settlers flock onto Sioux land to mine gold as Grant desperately tries to keep peace.
Custer rides to a showdown at Little Big Horn with the Sioux; Jesse James hopes to make a big statement when he targets a bank in the northern territory.
Billy the Kid seeks revenge for the death of his friend. Wyatt Earp questions his future as a lawman. Jesse James reemerges from years in hiding.