The Baldwins
This series gives us unfiltered access into the highs and lows of one of the world's most famous and infamous families, the Baldwins.
Along Came Hilaria
Alec Baldwin and wife Hilaria celebrate their son Rafael's birthday, and leave for East Hampton.
It's Really Complicated
Alec and Hilaria do their best to put on a brave face for their kids with Alec's trial just a week away; Hilaria prepares an unusual gift for Alec for their wedding anniversary, as the couple faces a tough choice and an unknown future.
Alec and Hilaria Baldwin return home after the trial to their kids and try to discover a new normal; Alec agrees to go to therapy to process what has happened.
Alec and Hilaria try to move forward and focus on the kids; they attend a therapy session to try to heal, but have different opinions about the next steps in their life.
Alec and Hilaria attempt to potty-train their dogs, who have ruined their rugs; after years of fight or flight, it's time for some fun as the couple takes up salsa dancing.