The Bionic Vet
This reality series focuses on the efforts of veterinary surgeon Noel Fitzpatrick, who saves sick and injured pets using cutting-edge technology.
Mayo & Oscar
Oscar the cat lost two feet, chopped off by a combine harvester. Can Noel Fitzpatrick help him?
Neil proposes a new technique to help a seven-month-old puppy with its bone growth deformity.