The Blue Planet
The definitive natural history of the world's oceans, from popular shores and teeming shallows to the mysterious open depths. Two-thirds of the planet is covered by the oceans and yet they remain largely unexplored and certainly under-filmed.
David Attenborough narrates a natural history of the oceans to uncover the strange, otherworldly creatures living in the depths of the ocean.