The Book of Queer
Celebrate history's forgotten LGBTQ+ heroes! From trans Indian warriors to gay Roman emperors, these tales give history a much needed makeover.
Kings and Queens
Uncover shocking revelations about Abraham Lincoln's queer affairs, and discover the non-binary tyrant who ruled ancient Egypt.
Sashay It Forward
Some of the greatest artists and scientists of all time were queer! Learn the steamy details about Michelangelo, Da Vinci, Ma Rainey and more.
Hear stories about King James and his edition of the Bible, erotic poems from an island of Lesbians, and queer secrets about the American West.
Take a seat inside the Stonewall Inn as the queer revolution begins, and discover why Joan of Arc was executed for wearing pants.