The Bradshaw Bunch
Three Daughters, Three Problems
Terry's daughter Rachel's real estate career needs help, Lacey's husband doesn't want to move to Texas and Erin is keeping a secret from him.
Terry Is in a Jam
The Bradshaw family goes to Dallas where Terry is hosting (and driving in) the Monster Jam truck rally; Terry suffers a panic attack, and an old sibling rivalry comes to a head.
Rachel is with the wrong guy and everyone in the family can see it but her; Terry and Zurie get payback on Tammy after years of her pranks; Lacey and Noah consider moving back to Texas to be closer to family.
Terry is invited to Washington D.C. to sing with Rob Gronkowski at the USO; Rachel gets her mojo back and falls for a Marine.
Terry is driving everyone on the ranch crazy while in quarantine; Rachel embraces being single.
Terry and the girls involve themselves in Rachel's love life, resulting in a competition to find Mr. Right; the family attempts to talk Terry out of being a potential spokesperson for a certain product.